Wednesday 22 June 2011

What Happen??!!!

nk thu x sal cinta Aslia??
huhuhu..oh cntaku, kshku abadi..
hepy sgt2 lak..hush bhaya ni,,nti ada yg menangis nti..
nk djadikan cerita..hmmm,,sbenarnya ada byk crita tau..
Firstly.. kami xjd ptus n then mcm2 aku tempuh, dia sorg ja ada ngn aku..
still dgn aku, pcya aku, hormat aku, syg ak,, ..pssst!!! die da jmpe fmly aku n aku da jumpe family die aw..
ex die pn aku da jumpe.. giler x aku ni??hahaha.. aku x buat sala pun,,apa aku kesah..
korg nk thu x?aku baek giler ngn family dier smpai rmai yg jeles.. lg2 ex dier..sgup ue mnx number fon cinta Aslia ku tersayang.. tp ramai backup aku,, terutama family die.. sbb tu thu sapa yg bg num fon kt ex die..nk2 thu x die msg per???ni bce ni,,tbako gak la eden..

" Abg bt pe,lama x dngaq khabaq.abg chat x?? "

tbako x tbako x???hahaha..n then die call bnyk kali.. sangap per?n lg stu lau nk thu ex die ue da nk btunang besoknye.. siap jemput aku lg tau.. tp btul2 pmpn tuuutttt!!! xsedar dri,, bape bnyk jantan daa die nk.. hmmmm.. aku thu yg msg tu ex die un sb ak kal pmpn ue tnye sape.. seng2 ja die bgthu nama die.. lau nk kcu bf org pun bjaga2 la cket cik kak oi!!!hahaha.. nk2 tuka la title bf uh, " suami " ..huhuhu.. die pk bole rosakkan hubungan kami per?? xdptla eden nak tlg eh.. maafla yer.. tlg la sedar dri cket,, lau suami aku nk dkt kau da lame da die pinang kau.. jgn la bt malu kaum pmpn k.. la mak mentua, ayh mentua langsung xske dkt kau.. hahaha ..evil punyer gelak.. disebabkan kau da ggu hbungn kami kami lg btmbh2 syg antara stu sma laen.. trima kasih byk2 eh.. kami doakan smoga kau bahagia la hendaknya.. mudah mudahan..=)

1 comment:

  1. act..
    byk g nk cter tp maaf la..mls da nk tulis..
    huhuhu..
    kpd cinta isnad,,tiada lg ruang dhti utkmu..secubit pn tadak eh,,harap mengerti k..
    sape suh lpaskan aku dlu..
    mcm la aku ni bola,,nak maen sepak,xnk maen simpan..huh!!!go to hell larh!!!
    n lg stu..pdan muka kne sound ngn laki aku..
    xpaya r nk mx simpati aku lg..xjln da..huhuhu..maaflah yer..

    ReplyDelete